imaxe da nova
Nova Galega

Ponencia sobre as doenzas e enfermidades dos músicos, o 22 de novembro en Compostela

imaxe do usuario Xestor Xestor
5 novembro 2019

A sociedade de artistas AIE, co apoio de Músicas ao Vivo e a Escola de Altos Estudios Musicais, organiza unha ponencia titulada "LAS DOLENCIAS Y ENFERMEDADES DE LOS MÚSICOS Y PROTOCOLOS A SEGUIR" o vindeiro venres 22 de novembro de 2019 no Auditorio da Escola de Altos Estudos Musicais de Santiago de Compostela.

A actividade dun músico profesional é unha tarefa de altas esixencias físicas e mentais, que ademais realízase en circunstancias de presión ante unha audiencia, uns compañeiros/as, un público... que dun xeito ou outro valoran continuamente o seu rendemento.

O exercicio da actividade musical provoca directamente tensións e esixencias que poden derivar en enfermidades propias do colectivo.

Esta charla pretende sensibilizar e poñer de manifesto que as enfermidades e dolencias dos músicos e músicas son unha realidade, moi pouco coñecida incluso polo propio colectivo, e que na gran maioría dos casos carece do recoñecemento de enfermidade profesional.

 

PROGRAMA

1) Preámbulo

2) Reflexión sobre as condicións nas que xeralmente desenvólvese a actividade do músico/a

3) Dificultades coas que se atopa o colectivo ante o diagnóstico e o tratamento

4) Solucións e medidas preventivas

5) Problemas físicos e psicolóxicos dos músicos/as

6) Como previr lesións e patoloxías

7) Conclusións

8) Casos prácticos, debate, preguntas abertas

 

INFORMACIÓN E INCRICIÓNS

915 779 709 / cursos@aie.es

Enviar por correo electrónico: Nome completo, nº de socio, correo postal, DNI e teléfono de contacto

Datas para presentar solicitudes: Ata o 20 de novembro de 2019 (ata completar aforo)

 

INFORMACIÓN PONENTES

David Morales: Natural de Amposta (Tarragona). Inicia sus estudios musicales en la banda de música de su ciudad natal “La Lira Ampostina”. A partir de 1980 los continúa en el Conservatori Superior Municipal de Música de Barcelona, en las especialidades de Trombón de varas y Bombardino con el profesor Miquel Badia, finalizando sus estudios de Grado Superior en 1990 con la calificación de Premio de Honor. Ha sido profesor de trombón en la Escuela Municipal de Música de Berga (1988-1992) y en la Escuela Municipal y Conservatorio Profesional de Música de Sabadell (1991-2006). Miembro fundador en 2003 de AMPOS (Asociación de Músicos Profesionales de Orquestas Sinfónicas), ejerciendo el cargo de presidente de la Asociación desde su fundación hasta el 2016. Desde 1992 es músico de la Orquestra Simfònica del Gran Teatre del Liceu de Barcelona como trombonista. Es miembro de la Junta Directiva de AMPOS y forma parte del Consejo de Administración de la Sociedad de Artistas, AIE.

Guillermo Dalia: es Doctor en Psicología y Licenciado en Psicología por la Universidad de Valencia, Especialista en Psicología Clínica y Diploma de Estudios Avanzados. Desde hace más de 20 años dedica su labor profesional a la Psicología de la Actividad Musical. Desde la formación, impartiendo cursos y conferencias sobre temas relacionados con la actividad musical y desde el asesoramiento individual, ayudando a músicos a superar el miedo escénico y a mejorar su interpretación y su calidad de vida. Es Director y Profesor del Máster Práctico de Terapia de Conducta del COP- CV, así como de varios Diplomas de Postgrados Universitarios. Ha publicado numerosos artículos y presentado comunicaciones y ponencias en congresos nacionales e internacionales.

Novas Relacionadas

Inicio de sesión Rexistro
¿Olvidaches a contraseña?
Inicio de sesión Rexistro
or
Inicio de sesión Rexistro
Rexistro